Tel: +40 784 333.777 || +40 725 420.330   E-mail: office@profesionalnewconsult.ro
Consultanta resurse umane
Descrierea serviciului:

Consultanta resurse umane

Societatea Profesional New Consult SRL, asigura consultanta specifica, audit de specialitate si suport departamentelor personal, resurse umane ale societatilor comerciale aducand la zi documentatia specifica pentru acestea. Puteti sa va consolidati departamentul HR, folosind sfaturile specialistilor in domeniu, astfel veti avea garantia unor servicii executate cu performanta si fara spectrul unor amenzi contravenţionale. Resursele umane reprezinta punctul central pentru oricare organizatii, fie aceasta institutie publca sau societate comerciala, de aceea oricare dintre aceasta acorda o atentie deosebita acestui departament pentru a evita conflictele de munca, pentru a asigura performanta serviciului HR dar si pentru a evita sanctiunile contraventionale din institutiilor de control.

Asiguram reprezentarea in relatia cu institutiile statului in domeniu, respectiv ITM, AJOFM.

Detalii oferta:

► Redactare Regulament de Ordine Interioara (ROI);
► Redactare Contract Colectiv de Munca (CCM), modalitate de negociere si intocmire si inregistrare a acestuia;
► Redactare documente specifice departamentului resurse umane ( fisa post, informare, fisa lichidare, procese verbale de lucru, proceduri de lucru, etc.)
► Consiliere in cadrul procedurii de concediere colectiva;
► Redactare clauze speciale la contractele individuale de munca, clauza de neconcurenta, confidentialitate, fidelitate, mobilitate ;
► Redactare clauze de performanta conform legii 40/2011, contracte individuale de munca, acte aditionale la acesta, sanctiuni disciplinare
► Completare REVISAL, gestionare personal;
► Orice alte servicii specifice în domeniul Resurselor Umane.

Modalitate de colaborare:

Colaborarea se realizeaza pe baza unui contract de prestari servicii, sens in care se poate opta pentru:
1. incheierea unui contract punctual pentru o problema juridica specifica
2. sau incheierea unui contract permanent, situatie in care veti avea tot timpul la dispozitie personal dedicat care va raspunde in timpul cel mai scurt oricaror solicitari provenite din partea clientului.

Costuri:

Costurile variaza si se pot discuta in functie de modalitatea de colaborare aleasa, insa va asiguram ca veti beneficia de cele mai mici costuri de pe piata. De asemenea costurile sunt influentate si de tipul contractului ales de personalul beneficiarului, de serviciile solicitate, precum si alte asemenea aspecte.

white_email.png

Noutati

       Va anuntam ca de la 1 septembrie 2017, sediul nostru din Pitesti s-a mutat la adresa Bld. I.C. Bratianu, bl. D6, in parcarea complexului Fortuna ! Informatii 0758.490.490, 0784.045.025 ...
     Inscrieri deschise curs Infirmiera, Pitesti, Brasov, Slatina, Rm. Valcea, Craiova, Targoviste - detalii 0784.045.025, 0760.031.178, 0745.490.490...
         Inscrieri deschise pentru urmatoarea sesiune a cursului STIVUITORIST, curs avizat ISCIR . Detalii 0758.490.490...
     Va asteptam in cadrul noilor sali, moderne din Pitesti pentru a invata alaturi de noi tainele MakeUp-ului de la formatori specialisti - detalii 0784.333.777, 0784.045.025...
       ***De la 1 septembrie ne gasiti si in CRAIOVA *** ! Va stam la dispozitie la adresa Bld Decebal, nr. 102, sc. 2, parter, vizavi de Mall. Telefon contact : 0740.770.771...
white_email.png

Formular de contact

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Go to top